-= www.Piatra-Neamt.net =-  Forum nemtean
Ciclism - Printable Version

+- -= www.Piatra-Neamt.net =- Forum nemtean (http://www.piatra-neamt.net/forum)
+-- Forum: Sport (/forumdisplay.php?fid=61)
+--- Forum: Alte sporturi (/forumdisplay.php?fid=66)
+---- Forum: Pe 2 roti (/forumdisplay.php?fid=92)
+----- Forum: Ciclism (/forumdisplay.php?fid=94)
+----- Thread: Ciclism (/showthread.php?tid=184)

Ciclism - Stefan1703 - 02-02-2008 02:44 AM

Sunt ciclisti amatori pe aici? E un sport placut si ieftin care uneori este suficient de rapid ca sa-ti creasca adrenalina (la o coborare cu 50km/h fara maini).
Pacat ca lumea uita sa se distreze si in afara casei.

RE: Ciclism - DJArnold - 02-02-2008 09:00 AM

Eu am facut ciclism .vreo 3 luni cred :) acum vreo 15 ani .
Am 2 frati care au facut ciclism de performanta (ambii campioni nationali, reprezentati ai echiperi Romaniei).
Piatra-Neamtul a avut club sportiv Vointa care era destul de ok candva.dar am inteles ca se va inchide de curand

RE: Ciclism - Stefan1703 - 02-02-2008 11:36 AM

Wow! Nu imprumuti un frate din aia doi? :P

RE: Ciclism - DJArnold - 02-02-2008 12:18 PM

au imbatranit . nu mai sunt buni de nimic :)

RE: Ciclism - bodokid69 - 18-02-2008 11:29 PM

imi place sa ma dau pe dealuri cu bicicleta (downhill) super tare:) si dak mai esti si cu cativa care nu prea stiu sa mearga . razi de bubui :)

RE: Ciclism - DJArnold - 14-04-2008 09:44 AM

E pacat ca se desfiinteaza de tot clubul Vointa. M-am intalnit recent in tren cand veneam de la Bucuresti cu directorul de la Vointa si am discutat mult pe tema asta. Avand o "familie de ciclisti" mi-a fost usor sa abordez si acest subiect. Din pacate nu prea mai sant atrasi tinerii din ziua de astazi de asa ceva.